Biuletyn Informacji Publicznej - Chorzowsko-Świętochłowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Data wytworzenia: | 2020-03-02 14:15:38 |
---|---|
Redaktor: | IntraCOM.pl Katowice |
Opis: | Dodanie strony |
Prezes ChŚPWiK lub upoważniony przez niego pracownik przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (................), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem Prezesa, tel.: +..................................
WChŚPWiK, przyjmowaniem oraz rozpatrywaniem skarg i wniosków zajmuje się ..........................................................., od ........................... do ...................... w godz. ................ do ....................,
WAŻNE!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.