Deklaracja dostępności
Data ostatniej istotnej aktualizacji: .
Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: IntraCOM.pl S.C.
Skróty klawiaturowe
Dostępne skróty klawiaturowe w ramach obsługi strony internetowej.
- Przejdź do głównego menu (Skrót klawiaturowy: ALT + 0)
- Przejdź do treści (Skrót klawiaturowy: ALT + 1)
- Przejdź do mapy strony (Skrót klawiaturowy: ALT + 2)
- Uruchomienie panelu WCAG (Skrót klawiaturowy: ALT + 4)
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osobą kontaktową jest Daria Lorek,
daria.lorek@chspwik.pl.
Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu
32 34 94 676.
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej
oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Chorzowsko - Świętochłowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. 41-500 Chorzów ul. Składowa 1
Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli
Wejście do budynku z podjazdem dla niepełnosprawnych. Rejestracja w Biurze Obsługi Klienta
Opis dostępności korytarzy, schodów i wind
Brak windy
Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętlach indukcyjnych
Brak. Osoba niepełnosprawna obsługiwana jest w BOK.
Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych
Parking dla klientów z jednym miejscem oznaczonym znakiem jako miejsce dla osoby niepełnosprawnej.
Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach
Do placówki mają prawo wstępu osoby z psem asystującym
Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
Brak