Skargi, wnioski
Prezes ChŚPWiK lub upoważniony przez niego pracownik przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (................), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem Prezesa, tel.: +..................................
WChŚPWiK, przyjmowaniem oraz rozpatrywaniem skarg i wniosków zajmuje się ..........................................................., od ........................... do ...................... w godz. ................ do ....................,
Skargi i wnioski można składać:
- Listownie - na adres:
Chorzowsko-Świętochłowickie Przedsiębiorstwo
Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
41-500 Chorzów, ul. Składowa 1; - Osobiście - w sekretariacie zarządu przy ul. Składowa 1, 41-500 Chorzów
codziennie w godz. od 7.00 do 15.00; - Za pośrednictwem poczty elektronicznej:
na adres: sekretariat@chspwik.pl
z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”; - Faksem na numer: +48 32 34 94 624;
- Ustnie do protokołu: po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z upoważnionym pracownikiem.
WAŻNE!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Skarga/wniosek powinien zawierać:
- Imię i nazwisko wnoszącego.
- Dokładny adres do korespondencji.
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Statystyka skarg i wniosków, które wpłynęły w 2019 roku.
- SKARGI - wpłynęło ogółem 0, z czego:
- bezzasadne - 0,
- zasadne w części - 0,
- zasadne - 0.
- WNIOSKI - wpynęło ogółem 0, z czego:
- bezasadne - 0,
- zasadne w części - 0,
- zasadne - 0.
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- ChŚPWiK
- Pierwsza publikacja
- IntraCOM.pl Katowice 2020-03-02 14:15
- Aktualizacja publikacji
- IntraCOM.pl Katowice 2020-03-02 14:17
- Wytworzenie publikacji
- ChŚPWiK 2020-03-02 14:21
- Zatwierdzenie
- Daria Lorek 2020-03-02 14:21